Sledujte stav Vašej zásielky

Získate tu prehľad o tom kto, kde a o koľkej prevzal Vašu zásielku. Aktualizácia údajov prebieha každých 20 minút, resp. vždy nasledujúci pracovný deň po dni objednania. V prípade problémov pri doručení sa dozviete aj dôvod prečo nebola Vaše zásielka doručená. Aktuálnosť údajov je v kompetencii externej prepravnej spoločnosti, s ktorou má naša spoločnosť dlhodobý kontrakt.


Stav Vašej objednávky u prepravcu

SPS - SLEDOVANIE BALÍKOV kliknite a zadajte číslo zásielky

Slovenská pošta kliknite a zadajte číslo zásielky

Zásielkovňa.sk kliknite a zadajte číslo zásielky


Najčastejšie príčiny nedoručenia objednávky

  1. zlá alebo neúplná adresa
  2. nesprávny mobilný kontakt na príjemcu
  3. neuvedené správne meno na zvončeku pri vchode do paneláku 
  4. zamknutá brána a nefunkčný zvonček apod.

 Ako zabezpečiť spoľahlivé doručenie?

  1. uviesť správnu adresu a funkčné telefónne čísla 
  2. uviesť do poznámky zákazníka doplňujúce info (napr. príjemca je dôchodca a dlhšie mu trvá kým príde otvoriť dvere)
  3. uviesť rovnako informáciu, čo robiť ak príjemca nie je doma (napríklad - je možné nechať zásielku u susedov a uviesť meno

Hore